Ca să vinzi online trebuie să-ți construiești imaginea, prin promovare

În zilele noastre un business funcționează doar dacă are și o prezență online, cel puțin un website de prezentare a companiei. „Dacă nu ești online nu exiști” este o zicală care s-a dovedit adevărată pentru majoritatea. Pentru a întări prezența online se spune că este benefic să ai și conturi de prezentare a serviciilor pe cele mai importante rețele sociale, cum ar fi Facebook, Instagram sau Twitter. Toate aceste sunt cât se poate de adevărate, mai ales dacă te afli la început de drum.

A crea un website de prezentare sau un magazin online nu este suficient. Concurenții tăi sunt acolo deja afirmați, prezenți de mult timp în rezultatele de căutare google, cu prezență online solidă, sunt de mult timp prezenți pe rețelele de socializare, au vechime și va fi foarte greu să te impui.

Investește în articole de promovare pentru website

A deține un website nu este suficient. Dacă nu știe nimeni de tine este aproape inutil și vei merge în pierdere.

Pentru a crește în motoarele de căutare ai nevoie „să se vorbească de tine”. Cumpără articole scrise pe bloguri de nișă sau pe publicații deja consacrate, unde ai posibilitatea să-ți prezinți produsele sau serviciile pe care le oferi. Prin publicarea acestor articole vei obține linkuri către site-ul tău, vei primi trafic dar vei fi și indexat foarte bine în motoarele de căutare. Când google va descoperi aceste linkuri va considera de valoare linkurile respective, și paginile site-ului tău vor fi mai vizibile în căutările pe care le fac utilizatorii.

Fii prezent pe principalele rețele sociale

Mojoritatea clienților tăi se află deja pe rețelele sociale iar tu trebuie să fi acolo unde sunt și ei. Creează o pagină de Facebook, un cont de Instagram și eventual unul de Twitter.

Pentru a fi vizibil pe rețelele sociale implică un cost, dar nu te grăbi să promovezi conturile până nu le pui la punct. Încarcă fotografii de profil și de copertă reprezentative pentru afacerea ta, adaugă o descriere, completează datele de contact ale afacerii și creează câteva postări înainte de a plăti pentru promovare.

Angajează oameni care se pricep

Pentru website ai nevoie de un angajat cu experiență în optimizarea conținutului pentru motoarele de căutare (specialist SEO). El se va ocupa atât de conținutul din site cât și de deciziile legate de promovare pe alte publicații online. Trebuie să creeze un linkbuiding bun care să aducă beneficii pe termen îndelungat. Este necesar pentru motoarele de căutare.

Pentru Facebook, Instagram sau Twitter, vei avea nevoie de un angajat care se pricepe la promovarea pe principalele rețele sociale (Social Media Manager). Acesta se va ocupa de imaginea companiei pe rețelele sociale, va crea postări și reclame relevante pentru publicul la care vrei să ajungi.

Evită să semnezi contracte cu agenții care promit servicii SEO sau de promovare pe rețelele sociale. Costă mult și nu-și dau interesul, sunt pățit. Din experiență vă spun că un singur om angajat la birou pentru SEO sau promovare pe rețelele sociale poate face mult mai multe decât orice agenție. Ești cu ochii pe el și este conștient de faptul că trebuie să livreze rezultate, în timp ce agențiile fac ce vor și te seacă de bani.

Adaugă comentariu

Acest blog folosește cookie-uri pentru:

 

  • a vă oferi o mai bună experiență de navigare;
  • de la terți pentru monitorizarea traficului;
  • media și publicitate.

 

Sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor?

Privacy Settings saved!
Setări confidențialitate

Atunci când vizitezi un site web, acesta poate stoca sau prelua informații despre browser-ul tău, mai ales sub formă de cookie-uri. Controlează setărire tale aici.

Aceste module cookie sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.

Cookie-urile funcționale nu colecteză date personale, acestea fiind strict necesare pentru afișarea blogului.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Nu accept
Accept toate