Despre bloggeri și advertoriale

Majoritatea dintre voi, cei care vor ajunge pe această pagină știți deja ce este un blogger, un blog sau un advertorial. Acest articol nu este pentru voi, l-am scris pentru aceia care nu sunt încă familiarizați cu aceste lucruri.

Bloggerul este cel ce „ține” un jurnal online. Blogul sau jurnalul online poate fi unul personal, de portofoliu, sau nișat pe anumite subiecte cum ar fi recenziile de produse sau de servicii comerciale. Acestea din urmă pot fi incluse în categoria advertoriale, fiind de cele mai multe ori cumpărate în avans de firmele ce au ca domeniu de activitate comerțul online, beneficiul lor fiind în cele din urmă promovarea magazinelor și produselor proprii.

Advertorialul este acel articol scris ce are ca principal scop promovarea anumitor produse sau servicii comerciale.

În altă ordine de idei – Câteva cuvinte și despre cei ce caută să se promoveze prin intermediul advertorialelor, al bloggerilor.

Cei care scriu pe bloguri sunt creatori de conținut, prost sau bun ei scriu conținut. Valoarea sau utilitatea conținutului este apreciată diferit de cititori, unii pot aprecia un anumit articol și alții nu.

Indiferent de ceea ce crede un cititor despre un anumit conținut pentru blogger este întodeauna neprețuit, valoros, deoarece a depus un efort să creeze acel conținut, s-a documentat, a citit, a testat ceva înainte de a scrie. Ăsta este unul dintre multele motive pentru care eu personal refuz să scriu ceva, despre ceva, pentru 10  sau 20 de lei.

Pentru unii blogul este o pasiune, pentru alții o sursă de venit. Drept urmare cei ce caută să se promoveze prin intermediul advertorialelor ar trebui să se gândească prima data, că oricare ar fi situația vor ceva din munca cuiva, din pasiunea sau din sursa de venit a cuiva, respectiv a bloggerului.

De ce costă un advertorial mai mult decât îl apreciezi tu? Pentru că nu-ți dai seama de munca depusă de blogger să fie cunoscut, să se indexeze în motoarele de căutare. Ca să realizezi ceva trebuie să treacă ceva ani, să investești timp și nu în ultimul rând bani. Toate aceste lucruri se regăsesc în oferta de preț pe care ți-o face bloggerul.

Ceea ce am scris eu mai sus nu este ceva nou, au mai scris și alții pe subiect dar sub altă formă. Și mai sunt multe de spus, dar cu altă ocazie.

Adaugă comentariu

Acest blog folosește cookie-uri pentru:

 

  • a vă oferi o mai bună experiență de navigare;
  • de la terți pentru monitorizarea traficului;
  • media și publicitate.

 

Sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor?

Privacy Settings saved!
Setări confidențialitate

Atunci când vizitezi un site web, acesta poate stoca sau prelua informații despre browser-ul tău, mai ales sub formă de cookie-uri. Controlează setărire tale aici.

Aceste module cookie sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.

Cookie-urile funcționale nu colecteză date personale, acestea fiind strict necesare pentru afișarea blogului.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Nu accept
Accept toate