Nimic nu este mai urât si mai putin credibil în afaceri decât folosirea unei adrese de email free atunci când corespondezi cu potențialii tăi clienți. Orice afacere, cât de mică ar fi aceasta, nu poate lăsa o imagine foarte bună folosind adrese de email gratuite, gen: yahoo, gmail, outlook, aol, si așa mai departe…
De exemplu, daca vinzi pantofi si folosesti o adresă de email in genul “pantofi2365@gmail.com” vei crea o imagine foarte proastă, atât potențialilor tăi clienți cât si partenerilor de afaceri. Vor putea crede faptul că nu-ți poți permite să platești pentru o adresă de email adevărată sau că esti un amator. Am întâlnit și situații in care proprietarii unor domenii web deja înregistrate, si chiar active, folosesc in continuare servicii de email gratuite. Foarte neprofesional!
Pe de altă parte, dacă vinzi pantofi si deții un domeniu web de genul “pantofionline.com”, este bine sa folosești o adresă de email de tipul “office@pantofionline.com”, asociată domeniului tău. Este o mare diferența de percepție și inspiră mult mai multă încredere, spre deosebire de adresele gratuite.
E-mail-urile gratuite sunt pentru uz personal, dar când vine vorba de o afacere online (vânzare produse si servicii), cel mai indicat este folosirea unei adrese create direct pe domeniul web care îți reprezintă compania.